Keramika Modus iz Orahovice predstavila je nove kolekcije keramičkih pločica kao jedini hrvatski i najveći regionalni proizvođač na sajmu Cersaie 2016 u talijanskom gradu Bologni.
Tradicija prezentacije noviteta Keramike Modus na sajmu Cersaie, ide dalje. Nedavno završen uspješan ovogodišnji nastup obilježile su nove trendovske ‘Male pločice za veliki svijet’!
Nedavno održani najveći i najznačajniji međunarodni sajam keramike, sanitarija i kupaonske opreme potvrdio se kao središnje mjesto susreta izlagača i distributera, mjesto inspiracije za dizajnere interijera, kao i pravo mjesto za upoznavanje s najnovijim trendovima, vrhunskim dizajnom, inovacijama…
Posljednjeg dana sajma Cersaie 2016, generalna konzulica Generalnog konzulata RH u Italiji, gospođa Iva Pavić, posjetila je štand jedinog hrvatskog izlagača na sajmu.
Keramika Modus iz Orahovice bila je najveći regionalni izlagač među 825 tvrtki iz cijeloga svijeta.
Pažnju brojnih posjetitelja, kupaca i novih potencijalnih partnera, plijenio je elegantan bijeli štand inspiriran malim pločicama, koje mogu stvoriti ‘veliki svijet’!
Nove kolekcije, kroz svoj dizajn, dimenzijske pomake i namjenu govore o novoj fazi u proizvodnom asortimanu Keramike Modus. Njihov dizajn inspiriran je španjolskim stilom, geometrijskim oblicima i atraktivnim grafičkim elementima u najrazličitijim kombinacijama osnovnih i dekor pločica.
“Bezrezervno smo zadovoljni nastupom ove godine. Rezultat je to dobre pripreme nastupa, predanog rada tima, praćenja i pravovremenog reagiranja na zahtjeve tržišta, odličnih proizvoda koje smo pripremili te izvrsne lokacije štanda. Važne su nam povratne informacije naših kupaca s hrvatskog tržišta, ali i brojnih stranih tržišta na kojima smo prisutni te koja tek planiramo osvojiti. I te informacije su bile pozitivne, uz puno odobravanja za koncept uvođenja manjih dimenzija u koji smo hrabro i planski krenuli. Ugodno smo se družili s našim vjernim kupcima i stalnim partnerima, a otvorili su se i razgovori za ulazak na neka nova tržišta. Konstantno unapređenje procesa proizvodnje i ulaganja u tehnologiju, ali i edukaciju ljudskog faktora uvijek daju svoje rezultate. Više nego išta drugo, o nama i našim mogućnostima govori činjenica kako pokrivamo potrebe i fleksibilni smo pri prilagođavanju zahtjevima naših velikih kupaca i njihovih krajnjih potrošača na najrazličitijim tržištima, od Bosne i Hercegovine i Srbije, preko Francuske, do Rusije, Rumunjske i egzotičnih tržišta, kao što je afričko ili arapsko, gdje također imamo realne izvozne opcije”, rekao je gospodin Željko Radek, predsjednik Uprave Keramike Modus.
Komentari