MediaNet i Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) u srijedu su organizirali prvi ovogodišnji Carpe Diem u Hotelu Arcotel. Povodom dvadeset godina agencije MediaNet, suvlasnica i direktorica, Darja Kupinić Guščić, održala je zapaženo predavanje, a konferencija Carpe Diem zabilježila je iznenađujuće visok odaziv sudionika.
MediaNet je agencija za mjerenje učinaka komunikacije koja ove godine slavi dvadeset godina poslovanja pod vodstvom Darje Kupinić Guščić, njene suosnivačice i suvlasnice.
“MediaNet je prva agencija u ovom dijelu Europe koja se prije 20 godina počela baviti analizom medijskog sadržaja. Danas govorimo o mjerenju učinaka komunikacije. Naglašavam potrebu propitivanja utjecaja komunikacije na poslovni rezultat tvrtke”, rekla je Darja Kupinić Guščić čija je prezentacija potvrdila interes publike.
MediaNet i Presscut dio su Newton Media grupe sa sjedištem u Gradu Pragu, vodeće grupacije u medijskom monitoringu i analizama na području srednje i jugoistočne Europe. Ove sestrinske tvrtke dio su grupacije sa 12 tvrtki u regiji jugo-istočne Europe.
Odgovarajući na pitanja o globalnoj slici tržišta te nastajanju i razvoju industrije praćenja medija i mjerenja učinaka komunikacije, direktorica agencije MediaNet odgovorila je na pitanje o prihodima te rekla kako media monitoring kao temeljna usluga pada, doku su prošle godine najviše su rasli prihodi od istraživanja, a također su rasli i prihodi od prevoditeljskih usluga.
“Dugo razmišljajući o padu cijena temeljnih usluga, moji partneri Jasmina Garaj Golubiček, Slobodan Hadžić i ja shvatili smo, da se moramo okrenuti novim izazovima, a jedan o tih izazova su istraživanja. Osim ad hoc istraživanja, odlučili smo raditi i vlastita istraživanja konzumacije medija čime smo svim analitičkim i clipping produktima dali dodanu vrijednost – doseg”, otkrila je Darja Kupinić Guščić uz pljesak svih sudionika.
“Prije 20 godina na našim konferencijama pričalo se samo o clippingu, danas se niti jedno predavanje ne odnosi na clipping već na istraživanja i business inteligenciju, big data te društvene medije, a u tom se smjeru kreće i naša grupa i tvrtke MediaNet i Presscut. U zadnjih deset godina u našoj se industriji dogodilo mnogo spajanja i akvizicija, a prisutni su i trendovi konvergencije i diversifikacije rizika, otvaranja novih poslova, nalaženja novih niša. Mega-korporacije nastaju na temelju vlasničkih i kapitalnih interesa”, nastavila je pozivajući prisutne na konferenciju AMEC u Gradu Bangkoku u svibnju te FIBEP 2017 koji se održava u listopadu u Gradu Berlinu.
Najavljena je i radionica u Gradu Osijeku koja se održava 21. travnja u suradnji sa Hrvatskom udrugom odnosa s javnošću (HUOJ, na kojoj će biti više govora o načinima mjerenja učinaka komunikacije.
Darja Kupinić Guščić pokazala je fundamentalna pravila AMEC okvira (AMEC Framework) koji nas vodi kroz proces definiranja ciljeva i komunikacijskog plana te pozvala sve prisutne i sve stručnjake odnosa s javnošću da se više educiraju putem ovih kanala, jer su stvoreni iz potrebe da komunikacijski stručnjak pokaže učinak svog djelovanja na poslovne ciljeve tvrtke, jer sama analiza medija i medijskog sadržaja koja je dominirala industrijom 20 godina više nije dovoljna.
Komentari