Žene su i drugog dana festivala „drmale“ Cannesom. Te žene se zovu Salma Hayek i Charlize Theron. Prva ima glavnu ulogu u genijalnom filmu talijanskog redatelja Mattea Garronea „Tale of Tales“. Da, film se prikazuje u konkurenciji za Zlatnu palmu, i da, dame i gospodo, već sada imamo film koji će sigurno osvojiti neku nagradu na ovogodišnjem Cannesu, samo je pitanje koju. Druga glumi u filmu „Pobješnjeli Max: Divlja cesta“ koji se istovremeno s Cannesom počeo prikazivati u hrvatskim kinima. On se ne prikazuje u kompeticiji, ali to uopće nije bitno, bitno je da Charlize Theron blista. Kao i Salma Hayek.
„Tale of Tales“ sastoji se od tri srednjovjekovne bajke nastale na pričama napolitanskog autora iz 17. stoljeća po imenu Giambattista Basile. Basile je bio i ostao malo poznat, ali upravo on je bio inspiracija i braći Grimm i Hansu Christianu Andersenu. Talijan Matteo Garrone, poznat po filmu „Gomora“, pronašao je njegove priče i angažirao svjetsku ekipu glumaca. Salma Hayek glumi kraljicu koja ne može zatrudnjeti, ali njezin suprug (John C. Reily), prema uputama, ubija morsko čudovište čije ogromno srce mora skuhati djevica, a nakon toga ga kraljica mora pojesti te će odmah zatrudnjeti. I bi tako. Morate vidjeti kako izgleda Salma Hayek dok jede to srce. na konferenciji za novinare u četvrtak ujutro izjavila je kako joj je bilo slabo dok je jela to srce napravljeno od tjestenine, slatkiša i mnogo čega drugog. U drugoj priči kralj (Vincent Casell) spava sa svakom djevojkom koju poželi, sve dok ga jedna starica ne „nasanjka“ pa spava s njom. Kada shvati prevaru, baci je kroz prozor, ali je vještica spašava, poljubi, ova se odmah pomladi, te se vjenča s kraljem. U trećoj priči kralj (Toby Jones) želi ispuniti želju kćerki koja se silno želi udati, organizira neku vrstu nagradnog natječaja, a pobjednik biva monstrum koji je odvodi u pećinu. Kao što ludo izgleda na papiru, film izgleda ludo i na platnu, ali nije teško primjetiti brojne dodirne točke sa sadašnjošću.
Salma Hayek izjavila je na konferenciji za novinare kako će mnogo žena, zbog želje za djetetom, lako shvatiti njezin lik. Za nju je jedini problem bio taj što je svakodnevno nosila haljine od kojih niti jedna nije bila lakša od 30 kilograma, ali sve je to bilo lako prebroditi kada se snima za Mattea Garronea. Slično je izjavio i John C. Reily koji je, kada je saznao da ga trebaju za ulogu u filmu, rekao „zapitao sam se koliko brzo mogu doći na snimanje“. Uz sve to, film je sniman u Italiji, pa su glumci dobrano uživali.
Nakon njih na konferenciji za novinare pojavili su se Charlize Theron, Tom Hardy, Nicholas Hoult i redatelj George Miller. Prošlo je 36 godina od prvog „Pobješnjelog Maxa“, Miller sada ima 70 godina, ali „Pobješnjeli Max: Divlja cesta“ pravi je pravcati akcijski film, kao da ga je radio neki mlađahni poletarac. Novinari su pitali Milera je li to sequel, prequel, reboot ili kakva verzija „Pobješnjelog Maxa“ na što je Miller rekao „Ovo je epizoda u životu pobješnjelog Maxa“. Ideja da se krene u snimanje novog „Pobješnjelog Maxa“ iznesena je još 2001. godine, a tek 12 godina kasnije film se počeo snimati. Vrlo važnu ulogu na snimanju imala je montažerka Margaret Ann Sixel, inače Millerova supruga, koja je 450 sati snimljenog materijala izmontirala u film dug sva sata. I ona je bila na konferenciji za novinare te je Miller rekao kako ona nikada nije montirala akcijski film i baš zato ju je angažirao. Supruga mu je, kako je u četvrtak u Cannesu rekao, na snimanju izjavila „moj zadatak je da te zaustavim kako se ne bi sramotio“.
Tom Hardy je na novinarsko pitanje „ne bi li ‘Pobješnjeli Max’ trebao biti muški film?“ odmah uzviknuo „Ne“, a Charlize Theron je dodala ona nije ni pokušala biti muško u filmu već žena okružena ženama. Naravno, novinari su se sjetili i Mela Gibsona, za kojeg je Miller rekao da je na svjetskoj premijeri gledao film sjedeći do njega. „Oduševio se s filmom, tijekom projekcije udarao me laktom u rebra, raspitivao se o glumcima u Australiji jer namjerava snimati film u Australiji i tako dalje. To je bio jako emotivan trenutak za mene“.
Zanimljivo, ali nakon premijere u četvrtak uvečer, nije bilo velebnog partyja za novog „Pobješnjelog Maxa“ već samo svečana večera. Ove godine nema ni spektakularnog tradicionalnog partyja magazina Vanity Fair. Neće biti ni partyja u povodu promocije posljednjeg filma iz serijala „Igre gladi“. Tu nešto ne štima…
Komentari