Za vrijeme trajanja, nedavno održanog, Festivala svjetla Zagreb, prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, zabilježeno je 28% više dolazaka i čak 44% više noćenja.
U odnosu na prošlogodišnje razdoblje održavanja Festivala, kada je TZGZ prvi put organizirala ovu manifestaciju, ove godine je u četiri dana ostvareno 10 652 dolazaka i 21 592 noćenja.
U navedenom razdoblju ostvarenih dolazaka domaćih turista je bilo 3 032 (rast 32%) te stranih 7 620 (rast 26%), a najbrojniji su bili gosti iz: Južne Koreje, Italije, Bosne i Hercegovine, SAD-a i Njemačke. Od ukupno ostvarenih noćenja, domaći turisti su ostvarili 5 094 (rast 30%), a strani 16 498 (rast 48%).
“Izuzetno sam zadovoljna ovim odličnim rezultatima, a posebno činjenicom da su pojedina tržišta (Slovenija, Austrija, Mađarska) na kojima je TZGZ provodila online i offline marketinške kampanje ostvarila porast od više od 50%, što ukazuje na uspješnost kako kampanje, tako i samog Festivala svjetla Zagreb“, prokomentirala je rezultate Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ.
Dosadašnji rezultati za prva dva i pol mjeseca također su jako dobri. Točnije, za razdoblje 01.01.-15.03.2018. godine broj dolazaka je veći za 17% (152 762), a broj noćenja za 24% (315 474) u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Podaci su to koji iznova potvrđuju da je Zagreb postao nezaobilazno turističko odredište i TZGZ očekuje da će se takav pozitivan trend nastaviti i u nadolazećim mjesecima.
Komentari