Burberry zna kako se IT i moda mogu itekako voljeti

Autor:

Ikonska britanska modna kuća, Burberry, predstavila je projekt “Burberry booth” koji njihovim kupcima daje priliku da postanu dio zvjezdane postave Burberry blagdanske kampanje. Burberry booth, powered by Google, funkcionira tako da uz pomoću najnovije video-stitching tehnologije omogućava kupcima da se pojave u 15 sekundnom segmentu blagdanske kampanje brenda inspiriranim britanskim nagrađivanim filmom Billy Elliot. Video je napravljen na način da kupci poskakuju u koreografiji već poznatog Burberry advertorijala, a zatim se taj dio ugrađuje u sami film.

Nakon što su napravili svoj personalizirani spot, “Burberry booth” kupcima šalje kopiju videa koja se može dijeliti na društvenim mrežama i pogledati na YouTube platformi. Svaki je spot, naravno, popraćen soundtrackom kampanje, pjesmom “Cosmic dancer” grupe T-Rex.

Zajedno s lansiranjem ove inovativne opcije, Burberry je na svom YouTube kanalu objavio i kratki film u kojem postava njihovog plesnog blagdanskog spota priča o iskustvima sa snimanja. James Bay, Naomi Campbell, James Corden, George Ezra, Rosie Huntington-Whiteley i Julie Walters otkrivaju kako je to bilo skakati po trampolinu te također dijele i nekoliko savjeta za najefektnije skokove.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)