Međunarodna agencija Brand Finance objavila je rangiranje vodećih brendova za 2018. godinu. Sberbanka je prepoznata kao najjači bankarski brend u svijetu.
Kao i prošle godine, Sberbank je iznova prepoznat kao najjači i najvredniji brend u Rusiji i srednjoj i istočnoj Europi. Tijekom prošle godine, indeks snage brenda Sberbank povećan je sa 90 na 93 boda.
“Prvi put u povijesti ruski je bankarski brend uspio zauzeti vodeću globalnu poziciju u istraživanju Brand Financea. Činjenica da stručna zajednica ima tako visoko mišljenje o nama predstavlja zasluženi rezultat tima koji naporno radi svakoga dana, kako bi Sberbank učinio jednim od najboljih svjetskih tehnoloških kompanija. Mnoge inovacije i tehnologije razvijene su i implementirane u Sberbanku, a sada te tehnologije koriste banke i tvrtke diljem svijeta. A činjenica da smo globalni lider također pokazuje da smo odabrali pravu strategiju – strategiju koja je usredotočena na tehnološko vodstvo i razvoj ekosustava proizvoda i usluga, sve kako bismo našim klijentima mogli pružati cjelovit spektar financijskih i nefinancijskih usluga za sve njihove životne situacije”, rekao je Herman Gref, predsjednik Izvršnog odbora Sberbanka.
Inovativne usluge Sberbanka određuju trendove u različitim područjima života: tako je primjerice Sberbank bio prvi koji je na ruskom tržištu predstavio uslugu instant transfera novca putem mobilnog telefona, a banka je danas lider na ruskom tržištu u pogledu ukupnog volumena P2P transfera. U 2018. godini Sberbank je bio šesti po veličini prihvatitelj kartica (acquirer) u svijetu odnosno najveći prihvatitelj kartica u Rusiji (prema istraživanju The Nilson Report), sa više od 1.7 milijuna POS terminala i 15 milijuna transakcija plaćanja javnog prijevoza mjesečno putem bankovnih kartica posredstvom poslovne mreže banke. Sberbank je također vodeća banka u smislu udjela u ukupnim NFC plaćanjima.
Dobri poslovni rezultati doprinijeli su povećanju vrijednosti brenda Sberbank; međutim, deprecijacija valute imala je negativan efekt po vrijednost brenda iskazanu u dolarima. Agencija Brand Finance vrijednost brenda izračunava na bazi 19 čimbenika kao što su ulaganja u brend, poznavanje brenda, preferencije, ocjena zaposlenika, korporativni ugled itd. Uz dobit kompanije, snaga brenda je ključni čimbenik u određivanju njezine vrijednosti. Rangiranje koje provodi Brand Finance se provodi u skladu sa standardom ISO 10688.
Komentari