Bosch je u 2022. premašio svoje poslovne ciljeve s 83,4 milijuna eura konsolidirane prodaje u Hrvatskoj, dok je ukupnu prodaju povećao na 88,2 milijarde eura, a operativnu maržu od poslovanja na 4,3 posto
Bosch, vodeći svjetski dobavljač tehnologije i usluga, završio je fiskalnu 2022. godinu s konsolidiranom prodajom od 83,4 milijuna eura u Hrvatskoj, bilježeći time snažan rast od oko 13 posto u odnosu na prethodnu godinu. „Usprkos ozbiljnim izazovima s kojima se suočavamo na globalnoj i lokalnoj razini nakon pandemije i koji su također uzrokovani ratom u Ukrajini, prekidom opskrbnih lanaca, rastom inflacije i povećanjem troškova, Bosch je u Hrvatskoj još jednom ostvario pozitivne financijske rezultate u svim poslovnim područjima. To je dokaz da tržište prepoznaje kvalitetu društva Bosch i da smo uspjeli učvrstiti svoj već snažan položaj na tržištu neprestanim uvođenjem novih proizvoda i nove tehnologije”, izjavila je Mirsada Kudrić, glavna direktorica Boscha za Hrvatsku i Sloveniju.
Bosch Hrvatska nastavlja provoditi programe korporativne društvene odgovornosti
„Sretna sam što mogu reći da smo 2022. tradicionalno pružili pomoć SOS Dječjem selu Lekenik, gdje Bosch pokriva sve troškove režija za jednu od obitelji. Ove ćemo godine također dati donaciju pripremljenu prošle godine za školu u Banovini, što uključuje instalacije i opremu za grijanje”, istaknula je Mirsada Kudrić.
Pozitivan rast u svim poslovnim područjima društva Bosch
Godine 2022. poslovno područje Energetska i graditeljska tehnologija proizvelo je brojne novitete te odlučno nastavilo svoju pretvorbu u smjeru elektrifikacije snažnim širenjem poslovanja. U poslovnom području Rješenja za mobilnost mreža Boscheva servisa automobila ostvarila je izvrstan uspjeh raznim projektima od kojih se posebno ističe europski projekt za kupce „Where to buy” (Gdje kupovati) u sklopu kojeg je Hrvatska postala druga pilot-država koja, uz Ujedinjeno Kraljevstvo, putem Boscheva mrežnog mjesta omogućuje poboljšanje iskustva kupaca od početnog odabira proizvoda do stvarne kupovine. Usprkos znatnom smanjenju tržišne potražnje nakon dugotrajnog i izuzetnog rasta uzrokovanog pandemijom koronavirusa poslovno područje Roba široke potrošnje 2022. godine ostvarilo je rast. Na primjer, odjel za električne alate, Power Tools, 2022. uspio je steći dodatne tržišne udjele i uložiti znatna sredstva u budući rast lanca vrijednosti i asortimana proizvoda. Poslovno područje Industrijska tehnologija također je zabilježilo rast 2022. godine u svim poslovnim područjima društva Rexroth povezanima s automatizacijom.
‘Neprestanim uvođenjem novih proizvoda i nove tehnologije, učvrstili smo svoj već snažan položaj na tržištu’
Grupa Bosch: prognoza za 2023. i dugoročni strateški smjer
Godine 2022. Bosch je premašio svoje poslovne ciljeve u godini koja je bila izazovna – povećao je ukupnu prodaju na 88,2 milijarde eura te se operativna marža od poslovanja povećala s 4,0 na 4,3 posto. „Kvalitetno smo odgovorili na izazove 2022. – i prodaja i marža bile su nam veće od očekivanih”, izjavio je dr. Stefan Hartung, predsjednik Upravnog odbora društva Robert Bosch GmbH. Usprkos skromnoj gospodarskoj prognozi cilj je društva povećati prodaju za između 6 i 9 posto tijekom cijele 2023. godine. Čak i ako gospodarsko i društveno okružje ostane izazovno, Bosch želi u nadolazećim godinama rasti znatno brže.
Komentari