Ravnatelj Instituta za društvena istraživanja Boris Jokić u srijedu je, gostujući na HRT-u, pozvao Ministarstvo znanosti i obrazovanje da izađe u susret nastavnicima, roditeljima i Sisačko-moslavačkoj županiji i odgovori na njihove zahtjeve.
Što se tiče epidemiološke situacije, Jokić je rekao da sve studije pokazuju da je nastava uživo po svim elementima bolja od nastave na daljinu, ali da to ne znači da online nastavu treba odbaciti.
“Učenici osmog razreda i srednjih škola preferiraju učioničku nastavu jer je razumljivija i zanimljivija, ta u kojoj imaju osjećaj da je ono što se prenosi sadržaj, vještine i stavovi koji se trebaju usvojiti, da je to adekvatnije učinjeno nego u online nastavi. To je moj stav vezano za trenutnu situaciju”, kazao je Jokić.
On smatra da je odgoda nastave u redu u kratkotrajnom roku, ali kaže, dugoročno ona nije opravdana.
“Kada govorimo o posljedicama, neke od njih se tiču znanja, ali jednako su važne posljedice koje se tiču psihološkog, društvenog i fizičkog stanja. To ne uključuje samo školu, nego i sportske i umjetničke aktivnosti. Epidemiološka situacija mora uzimati u obzir dobrobit ljudi”, istaknuo je Jokić.
Pohvalio je izjavu resornog ministra Radovana Fuchsa koji je rekao kako djecu ne treba prikazati kako superširitelje niti ih stigmatizirati. Međutim, uputio je kritiku MZO rekavši da sustav nije učinio dovoljno da obrazuje i usavrši odgojno obrazovne radnike te da im da alate da mogu adekvatno pristupiti online nastavi.
“Naročito nije učinjeno dovoljno vezano uz ocjenjivanje u online okruženju. Tu Hrvatska nema adekvatne alate kojima bi se mogao pratiti razvoj mladih osoba”, zaključno je rekao Jokić.
Komentari