BMW X3 prve generacije, serije E83, stigao je krajem 2003. te je u manjim gabaritima ponudio gotovo ista svojstva kao BMW X5. Bila je to dobra osnova za pridobivanje novih kupaca
Svi koji su glasno kritizirali BMW, kad je početkom 1999. u Detroitu prikazao svoj prvi terenac – BMW X5, mogu se ugristi za jezik. Bio je to pun pogodak te je bavarska tvrtka uspjeh ponovila u pola klase manjem modelu. Bavarski luksuzno-sportski SUV, koji se proizvodi u Spartanburgu (SAD), postigao je izvrstan uspjeh na europskom i američkom tržištu.
BMW je dobro iskoristio tehnološko naslijeđe slavne, ali atrofirane britanske tvrtke Rover, koja je u svom portfelju imala tehnologiju jednog od najboljih terenaca ikada napravljenih, Land Rover. Bavarski stručnjaci su iskoristili sve najbolje od britanske koncepcije 4×4 te su je oplemenili SUV tehnologijom.
BMW X3 druge generacije, serije F25, koji na tržište je stigao 2011., zadržao je prepoznatljiv i upadljiv stil prvog modela, pa vlasnici modela prethodne generacije nisu imali dojam da im je naglo ostario. Ipak, novi je BMW X3, uz tehnološko “brušenje” i bogatiju opremu, porastao u svim dimenzijama.
BMW X3 druge generacije je rodužen s 457 na 465, proširen sa 185,5 na 188 i povišen sa 167,5 na 169 centimetara. Povećan je i međuosovinski razmak, sa 279,5 na 281 cm, što će osigurati nešto veći komfor, koji ni dosad nije bio loš. Dobrodošla novost je povećanje prtljažnika, s 480 na 550 litara.
Nudio se u benzinskim verzijama od xDrive20i sa 184 KS do xDrive35i s 306 KS i dizelskim, od sDrive18d sa 143 KS do xDrive35d s 313 KS. Sve verzije osim osnovne dizelske, sa stražnjim pogonom bile su 4×4.
A ovo su kvarovi provedeni kroz standardne servisne kampanje:
PROBLEM
Nemiran rad i gašenje benzinskog 6-cilindarskog motora u praznom hodu.
UZROK
Oštećena usisna grana.
POPRAVAK
Izmijenite usisnu granu. Obrišite kodove grešaka u memoriji računala ECM.
PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara dizelskog 4-cilindarskog motora 2.0 (MIL), motor gubi snagu
UZROK
Neispravan aktuator ventila za povrat ispušnih plinova (EGR) dizelskog 4-cilindarskog motora.
POPRAVAK
Ugradite modificirani aktuator ventila EGR.
PROBLEM
Lupkanje iz gornjeg dijela dizelskog 4-cilindarskog motora 2.0 nakon hladnog starta ili čestih kratkih putovanja.
UZROK
Zrak u hidrauličkim podizačima.
POPRAVAK
Provjerite je li ispravna razina ulja. Upalite motor. Pustite motor da postigne radnu temperaturu. Napravite sljedeći postupak maksimalno 5 puta: povećajte broj okretaja motora na 2000-3000/min i držite 3 minute; pustite motor da radi na praznom hodu 15-30 sekundi. Provjerite lupa li motor. Ako je lupanje i dalje prisutno: 15 minuta povećajte broj okretaja motora na 2000-3000/min.
PROBLEM
Svijetli kontrolna lampica temperature rashladnog sredstva benzinskog 6-cilindarskog motora.
UZROK
Greška motora pumpe rashladnog sredstva motora.
POPRAVAK
Provjerite ima li propuštanja u sustavu hlađenja. Provjerite električne instalacije motora pumpe rashladnog sredstva motora. Izmijenite motor pumpe rashladnog sredstva motora. Izbrišite kodove grešaka.
PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara benzinskog 6-cilindarskog motora (MIL). Motor teško starta i slabo radi.
UZROK
Zaglavljen ili blokiran ventil hidrauličkog mehanizma za podešavanje faze bregastog vratila (CMP).
POPRAVAK
Ugradite novi ventil hidrauličkog mehanizma za podešavanje faze bregastog vratila (CMP).
BMW X3 (2021.): redizajn izbrusio adute najpoželjnijeg SUV-a
Komentari