BMW X1 xDrive 20d: riječ je o hrđi na vanjskoj površini kućišta turbopunjača, izrađenog od sivog lijeva, što je potpuno nevažno za pouzdanost i trajnost te je posljedica standardne proizvodne procedure
PITANJE ČITATELJA
BMW X1 xDrive 20d, proizveden 21. svibnja 2024., isporučen 12. lipnja 2024. U predjelu motora vozila, ne znam točno o kojem dijelu se radi (na slici)), primijetili smo koroziju. Uputili smo pismeni prigovor zastupniku/dobavljaču vozila nekoliko dana nakon preuzimanja te je zakazan servisni pregled s njihov strane .
Molio bih Vas za savjet kako se postaviti prema dobavljaču/proizvođaču vozila jer ako se korozija u ovom stupnju nalazi ispod poklopca motora onda imam pravo sumnjati i na ostale dijelove vozila.
ODGOVOR DOKTORA
Premda vam to, kad podignete haubu i zagledate se u stražnji dio motora može izgledati neprimjereno za premium automobil to je normalno i prema tehničkim standardima proizvođača. Riječ je o hrđi na vanjskoj površini kućišta turbopunjača (na kompresorskoj strani), izrađenog od sivog lijeva. To je optimalan materijal za za kućište turbopunjača jer ima dobru mehaničku i toplinsku otpornost, strukturom materijala prigušuje buku i vibracije te ima izvrsna svojstva lijevanja.
Sloj korozije (hrđe) na vanjskom dijelu kućišta nema nikakav negativan utjecaj na radna svojstva te pouzdanost i izdržljivost tog sklopa, masivne i predimenzionirane izvedbe, tijekom cjelokupnog predviđenog vijeka automobila. Budući da je sivi lijev kvalitetne izvedbe sloj korozije je kompaktan te se neće ljuštiti i djeluje zaštitno. Zbog toga vanjska protukorozijska zaštita kućišta turbopunjača nije ni predviđena te bi bila kontraproduktivna (zbog utjecaja visokih temperatura).
Zbog toga možete biti bezbrižni. Turbodizelski motor serije B47, koji pokreće vaš BMW X1 vrlo je kvalitetan i pouzdan. Uz normalnu vožnju i propisano održavanje nećete imati nikakvih problema s radom i pouzdanošću motora. .
Komentari