BMW Grupa je u 2022., uz prodajni rekord, više nego udvostručila prodaju električnih modela BMW i Mini (+107,7%), s ukupno 215.755 prodanih primjeraka
Velika je prekretnica postignuta je krajem prošle godine, kad je BMW Grupa isporučila 500.000. primjerak potpuno električnog vozila. “Naša snažna linija proizvoda najbolji je odgovor na izazovno okruženje – i omogućila nam je da ponovno više nego udvostručimo našu prodaju potpuno električnih vozila u 2022.,” rekao je Pieter Nota, član Upravnog odbora marke BMW odgovoran za prodaju. “Uvjereni smo da možemo graditi na ovom uspjehu 2023., budući da i dalje bilježimo posebno visok broj narudžbi za naše potpuno električne modele,” dodao je Nota.
BMW Grupa isporučila je ukupno 2.399.636 BMW, Mini i Rolls-Royce vozila kupcima širom svijeta u 2022. (-4,8%); godina u kojoj su se sve industrije suočile s problemima zbog uskih grla u opskrbi, obustave rada u Kini zbog pandemije i rata u Ukrajini. Glavni utjecaj osjetio se u prvih šest mjeseci godine, s padom isporuka u odnosu na prethodnu godinu. Prodaja je sve više porasla u drugoj polovici 2022. U četvrtom tromjesečju, BMW Grupa je izvijestila o značajnom rastu prodaje od +10,6%, sa 651.798 vozila isporučenih kupcima.
BMW Grupa je ipak optimistična u pogledu godine rezultata u 2023. “Zadržat ćemo naš kurs za profitabilan rast u 2023. Jasan fokus bit će na nastavku jačanja elektromobilnosti. Sljedeća prekretnica za 2023. je da 15% naše ukupne prodaje otpada na potpuno električnih vozila. S lansiranjem BMW i5 kasnije ove godine, poduzimamo još jedan važan korak na putu elektrifikacije naše linije modela,” zaključila je Noti.
BMW je prodao ukupno 2.100.692 jedinica (-5,1%) prošle godine i održava svoju poziciju broj 1 u globalnom premium segmentu. Marka BMW također je zabilježila snažan rast u elektrificiranim vozilima. Prodaja elektrificiranih vozila (uključujući plug-in hibride) tijekom cijele godine porasla je za +35,6% u odnosu na prethodnu godinu, na 372.956 vozila. Atraktivan portfelj proizvoda marke pokazao se izuzetno popularnim kod kupaca. To se odražava u velikim novim narudžbama za modele poput BMW X1, iX1, i4, iX i i7.
S druge strane BMW M odjel završio je svoju slavljeničku godinu s novim rekordom. BMW M je zabilježio rast od +8,4% u odnosu na prethodnu godinu, s prodajom od 177.257 jedinica. U isto vrijeme, BMW M je napravio značajan napredak u elektrifikaciji svog portfelja proizvoda. Lansiranje prva dva potpuno elektrificirana modela BMW M Performance, i4 M50 i iX M60, prvi elektrificirani model visokih performansi, BMW XM i novi M240i Coupé* uvelike su pridonijeli ovoj uspješnoj godini. Novo izdanje BMW M2 i nedavno predstavljeni BMW M3 Touring također su dali veliki doprinos rastu prodaje prošle godine, ali njihova eksplozija uspjeha očekuje se tijekom ove godine.
Komentari