Nove generacije modela ponekad padaju na ispitu kvalitete i pate od ‘dječjih bolesti’. Novi BMW Serije 5 u tom je ‘društvu’?
Tema kvalitete izrade i korištenja materijala dostojnih klasi vozila često se kroz proteklo desetljeće ponavlja i analizira. Nije tajna kako su proizvođači u brojnim stvarima pronašli dobar recept za uštedjeti, a opet biti dovoljno uvjerljivi. Primjerice, u prvom su planu dojmljiva ambijentalna osvjetljenja, dok pojedine površine neočekivano ispunjava nimalo privlačna plastika.
Takve stvari su još naglašenije kod marki koje se sve više okreću recikliranim materijalima, pa pod takvom filozofijom prodaju i rade marketing, za nešto kao skupo. Svježi je primjer nedavno predstavljeni BMW Serije 5 (G60).
Dojmljivi bavarski model estetski izgleda fenomenalno i ponovno će biti tih patnja među zagovornicima njemačke marke. No, otvaranje i detaljno pregledavanje unutrašnjosti, donosi neka manje atraktivna otkrića. Tipke za spuštanje prozora su (pre)plastična, a kao što video pokazuje, model s premijere već ima problema s plastikom koja je vezana za sjedalo vozača.
OK, možda je još ovo model u prototip fazi, ali pričamo o premium modelu… Istu stvar imaju i neki drugi njemački, ali i svi ostali svjetski proizvođači. U nazad par godina, plastičnost je dobila cijenu. Barem u očima marketing timova.
Naravno, električnih modeli opet su u ovoj fazi možda najviše obilježeni u domeni – eko i reciklaža. Očito je to novo normalno i u nekim slučajevima stvarno i nije tako loše, ali…
Komentari