Ovo je nešto za BMW fanove: ekipa Carwow vozi BMW M2, BMW M2 Competition, BMW M2 CS i novi BMW M2, pogledajmo koji je kralj na 402 metra
I ne samo njih, u odabranoj ekipi našao se i BMW 1M Coupe! Sad već kultni model pokreće 3-litreni biturbo redni šestak koji donosi 340 KS i 500 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na stražnje kotače preko 6-stupanjskog ručnog mjenjača, a automobil je težak 1495 kg.
Sljedeći je originalni BMW M2. Pokreće ga 3-litreni redni šestak s dva turbopunjača, a može isporučiti 370 KS i 500 Nm. Snaga se prenosi na stražnje kotače putem automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom, a vaga je 1.520 kg.
Sljedeći je BMW M2 Competition. S 3-litrenim twin-turbo rednim šest cilindarskim motorom ispod poklopca motora (410 KS i 550 Nm), a snaga se prenosi na stražnje kotače putem 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. To je najteži automobil u prvoj utrci, težak 1,575 kg.
Zatim imamo automobile za drugu utrku. Počevši od BMW M2 CS, ispod poklopca motora nalazi se 3-litreni twin-turbo redni šestak (450 KS i 550 Nm). Snaga se prenosi na stražnje kotače preko 6-stupanjskog ručnog mjenjača, a dolazi lakši od M2 Competitiona, s 1.550 kg.
Za kraju, tu je i najnoviji BMW M2. Ispod poklopca motora ima (pogađate…) 3-litreni twin-turbo redni 6 cilindrični motor, i to je najsnažniji automobil ovdje, sa 460 KS i 550 Nm. Snaga se prenosi na stražnje kotače preko 7-stupanjskog automatskog mjenjača, a puno je teži od ostalih automobila, težak je 1725 kg.
Hoće li ih novi M2 sve pobijediti? Ili će višak kilograma djelovati protiv toga? Postoji samo jedan način da saznamo…
Komentari