Zelena alternativa – ORaH Apelira na Gradsku upravu da ne primjenjuje model blokovskog parkiranja prije nego što se steknu uvjeti za cjelovito rješenje problematike parkiranja u Zagrebu.
“Za početak bi u izmjenama GUP-a trebalo predvidjeti veći broj parkirališta ili javnih garaža na obodu grada, revidirati trajne parkirne karte, dodijeliti po jednu besplatnu parkirnu kartu za automobile u vlasništvu stanara u zonama blokovskog parkiranja i unaprijediti javni gradski prijevoz“, stoji u priopćenju Zelene alternative – ORaH
Dodaju i ako se želi osigurati sustav parkiranja bez ikakve diskriminacije, tada bi se trebalo uvesti blokovsko parkiranje bez zona, odnosno besplatno ili s istom simboličnom cijenom u svim parkirnim blokovima.
MUKE S PARKINGOM Tomašević odgodio dozvole po blokovima: ‘Nećemo ništa preko koljena’
Predlažu korekcije cijena satnih i dnevnih karata u zonama. No svjesni su da će to imati ograničeni učinak dok se ne uspostavi sustav parkirališta na obodu grada, gdje će u cijenu parkirne karte biti uključeno i korištenje sustava javnog gradskog prijevoza.
‘OBJASNITE, GRADONAČELNIČE…’ Ukinuli parking u centru Zagreba, stavili biciklističke staze
“Postojeći sustav nije dobar, no javnosti nije predočen niti jedan argument na temelju kojeg bi se moglo očekivati da će ga uvođenje blokovskog parkiranja unaprijediti.
Ovaj model je i nepravedan prema stanarima parkirnih zona jer su oni, isto kao i stanari izvan parkirnih zona, platili komunalnu pristojbu koja se trebala iskoristiti za uređivanje parkirnih mjesta oko zgrada. Na tim mjestima Zagrebparking sada ostvaruje prihod od naplata parkiranja i za vozila stanara i za vozila koja dolaze izvan parkirnih zona”, stoji u priopćenju.
Na predstavljanju novog modela kao jedan od motiva njegova uvođenja naveden je problem fiktivnog prijavljivanja u području parkirnih zona zbog ostvarivanja prava na povlaštenu parkirnu kartu, no taj problem se, naglašavaju, treba rješavati provjerom prijava boravišta.
Komentari