Poduzetnički duh, karizma, strast i velika stvaralačka energija – značajke su koje se nalaze u samoj jezgri imena Chivas Regal, ali koje također krase i svakog uspješnog i ambicioznog poslovnog čovjeka.
Inspiriran prošlogodišnjim uspjehom kampanje WIN THE RIGHT WAY, usredotočene na nove generacije poduzetnika, koje svojim djelovanjem pozitivno utječu na svijet, podržavaju lokalnu zajednicu i donose svijetlu budućnost, Chivas Regal ove godine predstavlja odličnu kampanju pod nazivom BLEND OF SUCCESS.
Nova kampanja fokus stavlja na dijeljenje iskustva s okolinom, razmjenu znanja te spajanje ljudi iz istih ili različitih profesija.
U tom duhu, trojica inspirativnih, ambicioznih i uspješnih ljudi, svaki od njih ekspert u svom području djelovanja, održat će radionice i velikodušno podijeliti svoje dosad stečeno iskustvo s polaznicima.
Radionice će se održati tri dana zaredom pa će tako u četvrtak (23.11.), na temu Marketinga i psihologije, predavanje održati Boris Šurija, psiholog i osnivač psihološke tvrtke Behave. Behave se bavi promjenama kompanija i njihovih proizvoda i komunikacija, a cilj tih promjena pozitivan je utjecaj na ponašanje zaposlenika i korisnika. Uz to, Boris Šurija predaje o psihologiji korisničkog iskustva na studiju digitalnog marketinga na visokom učilištu Algebra te je nominiran od strane MIT-a za prestižnu nagradu Innovators under 35.
Petak (24.11.), rezerviran je za tematiku Start up & business i Tomislava Cara. Riječ je o mladom poduzetniku, CEO i suosnivaču Infinuma, tvrtke koja se bavi dizajnom i razvojem softvera za mobile i web. Kako sam kaže, “nikada nije radio ni za kog drugog, osim za sebe”, već je zajedno sa svojim kolegama osnovao Infinum s tek navršenih 19 godina. Infinum danas ima preko 120 zaposlenika i urede u Zagrebu, Ljubljani, Varaždinu, New Yorku i San Franciscu, a Tomislav trenutno živi na relaciji San Francisco – Zagreb.
Treći i posljednji dan radionica održat će se u subotu (25.11.), pod nazivom Dizajn & arhitektura. Tu će glavnu riječ voditi Ante Vrban, arhitekt svjetskog glasa, suvlasnik Onix grupe i dobitnik nekih od najznačajnijih internacionalnih arhitektonskih nagrada. Nakon više od 200 izvedenih projekata po cijelom svijetu, Ante Vrban predstavlja novu generaciju arhitekata, koji ostavljaju neupitan globalni trag. Ono po čemu je prepoznatljiv je svjetlo i refleksija, takozvana ‘AV atmosphere’, kako ju definiraju svjetski mediji.
Kako je već na početku spomenuto, glavni pokretač ove sjajne kampanje je škotski brend Chivas Regal, projekt je podržao i Institut za inovacije – neprofitna organizacija koja razvija inovacijske potencijale i sustave poticanjem kreativnosti, inovativnosti, drugačijeg razmišljanja te propitkivanjem postojećih dogmi.
Svi zainteresirani za radionice mogu se prijaviti putem službene internetske stranice: http://wintherightway.hr/ i to na način da postave pitanje odabranom brand ambasadoru, čiji će odgovor saznati na jednoj od radionica.
Prijave su otvorene do 15. studenog, stoga požurite i na vrijeme osigurajte svoje mjesto te budite dijelom ove inspirativne kampanje.
Komentari