Europski proizvođači trebaju odmah intezivirati razvoj i proizvodnju električnih vozila, kako bi se oduprli najezdi naprednih automobila iz Kine. Uskoro bi moglo biti prekasno…
Carlos Tavares, donedavni izvršni direktor koncerna Stellantis vjeruje da je Kina godinama ispred kada je riječ o električnim vozilima, stoga su tržišni planovi europskih proizvođača za sljedeće godine nerealni. Od nedavno bivši čelnik Stellantis grupe Carlos Tavares ne odustaje od odluka koje su dovele do njegove ostavke.
U svom prvom intervjuu otkako je dobrovoljno napustio tvrtku, samo je dodatno potvrdio svoje stajalište koje je bilo u sukobu s članovima uprave Stellantisa. U isto vrijeme, izrazio je zabrinutost da je Kina, tehnološki i proizvodno, daleko ispred u električnom segmentu, samim time stvara se određeni pritisak na europske marke, ne samo na svjetskom, nego i na europskom tržištu.
U razgovoru s portugalskom novinskom kućom Expresso, bivši izvršni direktor naglasio je važnost snažne, jedinstvene vizije razvoja europske autoindustrije, u jačanju razvoja i proizvodnje električnih vozila te priznao da njegov plan nije bio u skladu s poslovnim odborom Stellantisa.
“Tvrtkom koja ima 250.000 zaposlenika i 15 brendova ne može se upravljati bez usklađenosti”, rekao je Tavares, prema Expressu.
To je bio rezultat njegove ostavke, koju je Tavares opisao kao “prijateljsku” zajedničku odluku između njega i predsjednika Stellantisa Johna Elkanna. Kako sam Carlos kaže, ne žali za ničim ii nada se da će nova uprava ozbiljno shvatiti njegova upozorenja.
Komentari