Konkurencija između divova društvenih medija se zahuktava, a aplikacija za video streaming TikTok u kineskom vlasništvu objavila je da će nuditi i samo tekstualne objave.
Platforma je objavila da nova značajka korisnicima daje “još jedan način da se izraze”.
Ranije ovog mjeseca, TikTok je lansirao novu uslugu streaminga glazbe za konkurentske platforme kao što su Spotify i Apple Music. A u ponedjeljak je Twitter Elona Muska odbacio svoj poznati logo plave ptice i prebacio se na crno-bijeli X.
Korisnicima TikToka sada će na aplikaciji biti ponuđene tri opcije – hoće li objaviti fotografije, video ili tekst. Također će moći prilagoditi objave dodavanjem zvuka, lokacije ili Dueta, koji su video reakcije na postove drugih TikTok korisnika.
“Ove značajke čine da su vaši tekstualni postovi jednako dinamični i interaktivni kao bilo koji video ili foto post”, kažu iz TikToka.
TikTok, koji je u vlasništvu kineskog ByteDancea, nedavno je u Brazilu i Indoneziji pokrenuo novu uslugu streaminga glazbe, TikTok Music. Prošlog tjedna tvrtka je također predstavila beta verziju usluge u Singapuru, Meksiku i Australiji.
Glasnogovornik je rekao da će omogućiti korisnicima da “slušaju, dijele i preuzimaju glazbu koju su otkrili na TikToku, kao i da dijele svoje omiljene pjesme i izvođače sa svojom TikTok zajednicom“. Aplikacija testira druge značajke uključujući novi pejzažni način rada s odabranim korisnicima diljem svijeta.
Godine 2021. TikTok je postao najpopularnije internetsko odredište na svijetu – imao je više posjeta od američkog diva tražilice Googlea. Te je godine aplikacija također objavila da ima više od milijardu aktivnih korisnika diljem svijeta.
Natjecanje između rivalskih tvrtki društvenih medija – kao što su Meta i X, Muskova rebrandirana Twitter platforma – zahuktalo se posljednjih tjedana. Ovog je mjeseca Metina nova platforma Threads počela raditi u trgovinama aplikacija Apple i Android u 100 zemalja. Šef Mete Mark Zuckerberg kasnije je rekao da je platforma Threads njegove tvrtke registrirala više od 100 milijuna korisnika u manje od pet dana.
Ranije ovog tjedna, brendiranje plave ptice na društvenoj mreži Twitter zamijenjeno je logom s bijelim X na crnoj pozadini, piše BBC.
Komentari