Vrećice od čipsa pune zraka, ambalaža u kojoj je više plastike nego proizvoda, velike kutije, a malo sadržaja, sve će to otići u povijest kaže hrvatska europaralamentarka Biljana Borzan.
“Čak 73 posto građana EU-a kaže da s bili zavarani velikom ambalažom proizvoda. Naime, premda na proizvodu piše količina, potrošači nerijetko ‘odokativno’ procjene količinu sadržaja, a kad dođu kući, neugodno se iznenade. Dobivam jako puno upita građana za proizvode poput čipsa, pahuljica, pa čak i proizvode koji dolaze u bocama”, kaže Biljana Borzan.
Europski parlament je zato potvrdio zabranu pakiranja čiji je isključivi cilj zavarati potrošača oko količine samog proizvoda poput nepotrebnih slojeva ambalaže ili lažnog dna.
“Prosječan stanovnik EU-a baci oko 188,7 kg ambalažnog otpada, a u Hrvatskoj se baci oko 75 kilograma, od toga se samo manji dio reciklira. Ovom odredbom ćemo osigurati da građani dobiju najviše za svoj novac, ali i zaštiti okoliš”, kaže Borzan, prenosi N1.
Biljana Borzan krenula u novu borbu, a problem je “shrinkflation”. Varaju nas na količini
Komentari