Inicijativa za uključivanje u projekt krenula je od Berislava Sokača i njegovog tima iz projekta Run Croatia. Cilj je uključivanje studenata u što veći broj utrka visokog standarda, ali i pomoć u njihovoj organizaciji.
Osim što će sudjelovati u brojnim utrkama po cijeloj Hrvatskoj te promovirati sport, zdrav način života i pobjednički duh, Bernaysovi studenti komunikacija i turizma će zahvaljujući partnerskom sporazumu s Run Croatia moći sudjelovati i u organizaciji brojnih sportskih evenata od međunarodnog, nacionalnog ili regionalnog značaja. Osim što će dodatno usavršiti znanja o organiziranju događaja Bernaysovci će promicati volonterstvo i zdrav život te se povezati i s drugim RUN friendly organizacijama, trkačkim zajednicama, gradovima u Hrvatskoj i svijetu, sponzorima utrka, humanitarnim organizacijama, sportskim institucijama, lokalnim zajednicama te ostalim subjektima zainteresiranim za razvoj vlastite korporativne kulture kroz kulturu trčanja.
„Naš cilj je promicati ljepote Hrvatske kroz pozitivnu energiju trčanja, doprinijeti pokretanju lokalnih ekonomskih procesa na cjelogodišnjoj razini te pozitivno utjecati na zdravstveno stanje društva u cjelini. Posebno mi je drago kada s nama surađuju mladi ljudi i organizacije, kao što su Bernays i njegovi studenti, jer to šalje jasnu poruku – da smo spremni na promjenu u pozitivnom smjeru.“, rekao je Berislav Sokač, osnivač Run Croatia.
Zadovoljstvo dogovorenom suradnjom izrazio je i izvršni direktor za razvoj Bernaysa Ivan Pakozdi: „Studenti i akademski tim Bernaysa već su imali priliku sudjelovati u događanjima u organizaciji Run Croatia, gdje su se uvjerili u snagu kvalitetno organiziranih sportskih događaja. Ovoga puta suradnja Bernaysa s Run Croatia i timom Berislava Sokača nadilazi sportski koncept „zdravog duha u zdravom tijelu“ s obzirom da ćemo kroz ovaj vid suradnje Bernaysovim studentima omogućiti da tijekom cijele godine stječu kvalitetno iskustvo organizacije i koordinacije nekih od najpopularnijih sportskih događaja u Hrvatskoj“.
Run Croatia kroz organizaciju brojnih trkačih događaja djeluje na unapređenje i obogaćivanje turističkog proizvoda i ponude pojedine destinacije, ali i Hrvatske u cjelini, omogućava razvoj sadržaja koji potiču produženje turističke sezone, povećanje ugostiteljskog i drugog turističkog prometa, posebice u razdoblju predsezone i posezone te na kontinentu, jačanje snage brenda hrvatskog turizma te u konačnici stvaranje prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma.
Komentari