Prvi autonomni autobusi bečkog poduzeća za javni prijevoz Wiener Linien pušteni su u promet.
Dva autobusa bez vozača na električni pogon dio su velikog austrijskog projekta. Nakon dvije godine testne faze u novoizgrađenoj bečkoj gradskoj četvrti Seestadt Aspern uvedena je autobusnu linija koja može funkcionirati u realnim uvjetima. Dionica nove autobusne linije obuhvaća deset stanica, a završava kod postaje podzemne željeznice U2, tako da građani iz udaljenijih zgrada vrlo udobno i brzo mogu stići do centra grada. Vožnja je besplatna za sve.
Zbog sigurnosnih razloga putnici se smiju voziti samo u sjedećem položaju. Svaki autobus ima 11 sjedećih mjesta, pri čemu je deset rezervirano za putnike, a jedan za specijalno obučenog operatera koji po zakonu mora biti prisutan tijekom vožnje. Operater se u vožnju uključuje u slučaju nenadanih smetnji ili prepreka na prometnici te vozilo usmjerava alternativnim pravcem.
Klasični red vožnje nije zadan, ali putnici se putem QR koda ili internetske stranice bečkog poduzeća za javnim prijevoz u svakom trenutku mogu informirati o aktualnom kretanju autobusa.
Komentari