AXOR MyEdition premijera na milanskom sajmu Salone del Mobile

Autor:

Foto: AXOR

Ekskluzivni dizajnerski brend u proizvodnji kuponske i kuhinjske opreme, AXOR, obilježio je nedavno 25-ti rođendan premijerom u samom srcu međunarodne dizajnerske scene – Milanskom sajmu namještaja i dizajna, Salone del Mobile, koji je privukao više od 400 tisuća posjetitelja.

Na zajedničkom štandu u izložbenom centru Rho AXOR i hansgrohe, dva brenda grupe Hansgrohe, impresionirale su novinare, arhitekte i dizajnere najsuvremenijim kupaonskim i kuhinjskim inovacijama.

“Našim vrhunskim brandovima AXOR i hansgrohe, dosljedno i stalno potvrđujemo svoju poziciju svjetskog lidera u inovativnosti, kvaliteti i dizajnu. Desetljećima nam je dobar dizajn bio glavni prioritet. No, otišli smo daleko izvan granica estetski ugodnog dizajna: naime, mi vodu u kupaonici i kuhinji doživljavamo u potpuno novim dimenzijama. Dodajući joj funkcionalnu vrijednost, stvaramo dojmljivo iskustvo vode.”, rekao je Thorsten Klapproth, predsjednik Izvršnog odbora Hansgrohe Grupe.

Tvrtka je posebno ponosna na novu seriju miješalica – AXOR MyEdition, koja je nastala u suradnji s dizajnerskim studiom Phoenix iz Stuttgarta koje odlikuje ekološki i inovativan način korištenja vode.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.