1. ožujka 1991. proizveden posljednji Audi Quattro, prijelomni model s pogonom 4×4

Autor:

Audi MediaCenter

Audi Quattro, dimenzija 4404 x 1723 x 1344 mm, pokretao se rednim 5-cilindarskim turbobenzincem 20V, obujma 2226 ccm i snage 220 KS te je s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem i stalnim pogonom 4×4 do stotke ubrzavao za 6,6 s i postizao 228 km/h

Audi se do ženevskog salona 1980. doživljavao kao zanimljiva, ali ne osobito uzbudljiva marka, koja se za tržišnu nišu borila s većim modelima Opel i Ford, a ne kao konkurent za BMW i Mercedes-Benz. Sve je to promijenio Audi Quattro, senzacionalni coupe s pogonom na sve kotače, predstavljen tada i ondje. Za početak, izgledao je odlično, naglašeni, zaobljeni bokovi odvajali su ga od coupe izvedenice modela Audi 80, na čijoj je osnovi rađen.

Upravo će taj agresivan stil proširenih blatobrana obilježiti velike automobilske ikone desetljeća koje je dolazilo, poput BMW M3 ili Lancia Delta Integrale. No ono što je budilo maštu bila je inovativna tehnologija: sportski automobilom s pogonom na sve kotače i turbopunjačem bio je velika novost. Jensen FF je imao integralni pogon potkraj 1960-ih, no Audi Quattro nudio je ‘state of the art’ tehnologiju i uzbuđivao duhove nizom neobičnih rješenja, pa i motorom s pet cilindara.

OZNAKE: 4x4, Audi Quattro

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.