SENZACIJA IZ AUDIJA Logo s četiri prstena zamijenjen slovnim, za električne automobile zasad samo u Kini

Autor:

Audi

Konceptni električni Audi E Concept, nastao u suradnji Audija i kineske tvrtke SIAC prvi će nositi novi logo, a do 2030. planira se proizvesti devet električnih modela

Audi je u suradnji s kineskom tvrtkom SAIC predstavio prvo konceptno vozilo u seriji novih električnih automobila za kinesko tržište – Audi E Concept. Zanimljivo, gotovo senzacionalno više nema logom s četiri spojena prstena nego slovnu oznaku AUDI. Iz Ingolstadta objavljuju da je to način da se za električne automobile iz kineske proizvodnje uvede različit logo, koji bi po modelu koji koriste druge marke (posljednji su Fiat i Škoda, uveli slovnu oznaku za logo).

Novi logo Audi zasad se odnosi samo na modele iz kineske proizvodnje, jer Audi i SAIC žele dovesti devet zajednički razvijenih modela na kinesko tržište do 2030., od kojih bi se tri serijska modela trebala pojaviti do sredine 2025. Zajednički razvoj novih električnih automobila sa SAIC-om ima za cilj osigurati veću prodaju Audija u Kini. Također. proizvođaču automobila sa sjedištem u Ingolstadtu daje priliku obratiti se potpuno novoj ciljnoj skupini i opremiti automobile novom tehnologijom koja ne dolazi iz modularnog sustava grupe iz Wolfsburga.

Audi, također planira pojačati prodaju u Kini, jer je marka iz Ingolstadta bila daleko ispod razine konkurentskih marki u prvih šest mjeseci 2024. s manje od 10.000 jedinica. Primjerice, Nio i Zeek, su u istom razdoblju prodali svaki po osam puta više električnih vozila na kineskom tržištu.

Ovo može biti i najava radikalne promjene u Audiju. Ako se pokaže uspješan u Kini, možda će uskoro taj logo koristiti za sve umiroviti logo s četiri spojena kruga. Tržišni uspjeh je važniji od tradicije i emocija…

Kako je nastao logo s četiri spojena kruga pogledajte OVDJE.

Prvi tržišno uspješni Audi nove generacije  pogledajte OVDJE.

OZNAKE: Audi, logo, Ingolstadt, SIAC, Kini

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.