Audi A6 2.5 TDI (1996.): metalno lipanje u motoru nije dobar simptom. Problem je u dotrajalosti i razvodnom mehanizmu

Autor:

Audi A6 2.5 TDI: Tuckanje, koje se čuje iz područja vakuum pumpe je posljedica udaranja klipa u vakuum pumpi, a uzrok je u istrošenju ili u hidrauličkim podizačima ventila ili bregastom vratilu

PITANJE ČITATELJA

Audi A6 2.5 TDI, 140 KS, 1996., 3450.000 km. Sa vozilom osim redovnih servisa nisam imao problema. Sada mi je zaribala vaakum pumpa te sam izgubio potlak na servo pojačivaču kočenja, ali i osjetno slabije performanse je vozilo imalo.

Zamijenio sam vaakum pumpu polovnom, identičnom kao sto je zaribana te mi se nakon toga pojavilo tuckanje u motoru. Zvuk je kao da tucka jedan od ventila ali zvuk dolazi od vaakum pumpe tj. od štangice preko koje se pomoću bregastog vratila pumpa pokreće.

Molim za odgovor zbog čega se to pojavilo i dali vaakum pumpa svojim radom utjece na usis zraka u motor i rad turbine jer njenom promjenom vozilo osjetno ima bolje performanse.

ODGOVOR DOKTORA

Audi A6 prve generacije (redizajniranoj verziji posljednjeg Audi 100) opremljen je izvrsnim rednim 5-cilindarskim turbodizelašem 2.5 TDI, izvedenim iz 4-cilindarskog 1.9 TDI. Pumo je pouzdaniji nego 2.5 TDI V6 sa 110 kW (150 KS), koji se ugrađivao u sljedeću seriju Audija A6. S obzirom na velike godine i prijeđene kilometre,

Vjerojatno je već došlo do određenog istrošenja vitalnih dijelova motora, što ćete najbolje utvrditi mjerenjem tlakova kompresije. Ako je motor u prihvatljivom stanju, trebaju biti ravnomjerni i ne niži od 29 bara. Tuckanje, koje se čuje iz područja vakuum pumpe je posljedica udaranja klipa u vakuum pumpi, a uzrok je u istrošenju ili u hidrauličkim podizačima ventila ili bregastom vratilu.

Zbog toga je vjerojatno došlo do slabljenja u 27 godina starom automobilu upitna je isplativost tog zahvata.

OZNAKE: Audi A6, 2.5 TDI

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.