APPLE Nova reklama za iPad na udaru javnosti. Hugh Grant reagirao: ‘Uništenje ljudskog iskustva’

Autor:

Screenshot/YouTube

Tvrtka Apple predstavila je novu reklamu za najnoviju verziju tableta iPad Pro na kojoj hidraulična preša drobi stari TV prijemnik, glazbene instrumente, knjige i još mnogo toga, a izazvala je brojne negativne reakcije u javnosti.

Video pod nazivom “Crush!” objavio je izvršni direktor tvrtke Tim Cook i prikazuje prostoriju u kojoj se na preši nalaze razni predmeti i starinski instrumenti – gitara, klavir, truba, metronom, stari TV prijemnik, gramofon, zvučnici, konzole za stare videoigre, kamera, pisaći stroj, knjige, limenke s bojama… Reklama prokazuje kako preša uništava sve te stvari, a onda se podiže i otkriva najnoviju, ultratanku verziju iPada Pro. Spot je praćen pjesmom Sonnyja i Cher “All I Ever Need Is You”.

“Samo zamislite sve stvari za koje će se koristiti”, napisao je Cook na X-u o novom iPadu Pro.

Ideja je vjerojatno bila ta da iPad Pro omogućuje gledanje TV-a i filmova, slušanje i stvaranje glazbe, igranje igrica, čitanje knjiga, fotografiranje, snimanje videa i još puno toga u elegantnom, tankom obliku.

Oglas je možda pokušavao isfurati i trend na TikToku koji prikazuje hidraulične preše koje drobe stvari i traži od gledatelja da komentiraju koliko im se to sviđa, ali Appleova reklama ne izaziva dobre emocije.

Mnogima je to slika kako tehnološki divovi razaraju dio kulturne povijesti čovječanstva pa je tako glumac Hugh Grant komentirao na X-u: “Uništenje ljudskog iskustva. Ljubaznošću Silicijske doline”.

Redatelj i glumac Justine Bateman slično je reagirao u nevjerici. “Uistinu, što nije u redu s tobom?” rekao je citirajući Cookovu objavu.

Producent, redatelj i pisac Asif Kapadia napisao je: “Sviđa mi se iPad, ali ne znam zašto je itko mislio da je ovaj oglas dobra ideja. To je istinita metafora za ono što tehnološke tvrtke rade umjetnosti, umjetnicima, glazbenicima, piscima, filmašima: cijede ih, koriste ih, ne plaćaju ih dobro, uzmu sve i kažu da su sve oni stvorili.”

“Ako ste mislili da je ova reklama za iPad čudna, trebali ste vidjeti prvu verziju u kojoj su poredali sve vaše omiljene likove i ustrijelili ih”, komentirao je glumac, pisac i producent Luke Barnett za X.

Redatelj Reza Sixo Safai objavio je svoju verziju reklame za iPad Pro koja prikazuje obrnuti proces i komentirao: “Hej @Apple, popravio sam to umjesto tebe.”

“Ne mogu se sjetiti kad sam posljednji put vidio reklamu koja me je natjerala da odmah zamrzim proizvod koji je trebala prodavati”, napisao je jedan korisnik X-a.

Tvrtka Apple je odavno poznata po reklama koje su izazivale kontroverzna i podijeljena mišljenja u javnosti. Uostalom, nekada je koristila slogan “Think Different”.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.