Annie Leibovitz i IKEA u novoj kampanji: Hrvate frustrira jer nemaju dovoljno mjesta za višak stvari

Autor:

IKEA

Annie Leibovitz, najslavnija fotografkinja današnjice, uskoro će se pridružiti tvrtki IKEA kao “Artist in Residence” te će već za koji tjedan započeti rad na seriji fotografija kojima će prikazati život običnih ljudi u njihovim domovima. Suradnja je dio tradicionalnog, godišnjeg IKEA istraživanja “Život kod kuće”, a najnovije je provedeno u 37 zemalja, uključujući i Hrvatsku.

Tijekom istraživanja ispitano je više od 37.000 ljudi, a rezultati otkrivaju što za ljude diljem svijeta znači dom. Nalazi će poslužiti kao inspiracija slavnoj fotografkinji da svojim objektivom dokumentira život ljudi kuće – baš onakvim kakav jest.

IKEA izvješće “Život kod kuće“ (Life at Home Report) najveće je izvješće te vrste u svijetu. Svake godine daje jedinstvenu sliku o tome kako ljudi žive i osjećaju se u ovom trenutku. Kad je u pitanju Hrvatska, istraživanje je pokazalo da su stanje gospodarstva, obiteljske financije te osobni životni standard uslijed trenutne krize povećanih troškova života tri najveće brige za više od dvije trećine građana. Uz ove brige, na globalnoj je razini istraživanje pokazalo i izraženu zabrinutost ljudi zbog klimatskih promjena.

Istraživanje je također pokazalo da samo 55 % ispitanika u Hrvatskoj smatra da njihov dom odražava ono što oni doista jesu. Među najvećim frustracijama građana u Hrvatskoj, pokazalo je istraživanje, našao se višak stvari za koje nemaju prikladno mjesto. Uz to, generalni manjak prostora za stvari te različita percepcija članova kućanstva o tome što je nered dodatni su izvori nezadovoljstva. Dok 9/10 ljudi smatra da je važno osjećati užitak kod kuće, zabrinjavajućim je ocijenjen podatak da samo 69 % ljudi taj užitak i osjeća.

Koliko je pak dom mjesto sigurnosti, pokazuje i nalaz istraživanja da se od deset ljudi njih četvero u proteklih godinu dana pravilo da ima unaprijed dogovorene planove jer su radije ostajali kod kuće – što je značajno više od globalnog prosjeka koji iznosi 23 posto. A samo 4 % stanovnika Hrvatske posvetit će pažnju tome što drugi ljudi misle o njihovom životu u vlastitom domu – ostale takva mišljenja ne brinu.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.