Alkaloid AD Skoplje je u razdoblju od siječanja do prosinca 2016. godine ostvario pozitivne financijske rezultate, što pokazuju nerevidirane samostalne i nerevidirane konsolidirane analize poslovanja.
U razdoblju od siječanja do prosinca prošle godine, ukupna konsolidirana prodaja dostigla je 134.6 milijuna eura – povećanje za 6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu porasla je za 3%, dok je ukupni konsolidirani izvoz tvrtke porastao za 8%. Od sveukupne konsolidirane prodaje, 40% realizirano je na domaćem tržištu, dok vanjska tržišta čine 60%. Analiza po regijama pokazuje da zemlje Jugoistočne Europe čine 35% prodaje, Rusija i ZND – 6%, 17% prodaje ostvareno je u zemljama Zapadne Europe (EU i EFTA), dok ostala tržišta čine 2% ukupne konsolidirane prodaje. Do najvećeg porasta na izvoznim tržištima došlo je u sljedećim zemljama: u SAD-u – 30%, Rusiji – 15%, Rumunjskoj – 63%, Sloveniji – 13%, Poljskoj – 141%, Velikoj Britaniji – 125%, Mađarskoj – 135%, Turskoj – 72%, Republici Češkoj – 122%, Albaniji – 47% itd.
Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutskih proizvoda – 83%, od kojih lijekovi koji se mogu kupiti bez recepta čine 19%, kardiovaskularni proizvodi – 17%, neurološki proizvodi – 13%, antibiotici – 13% itd. Segment kemija – kozmetika – botanika čini 17% ukupne konsolidirane prodaje, ili, točnije, kemija – 3%, kozmetika – 10%, te botanika – 4%.
Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dostigla 21 milijun eura, doživjela je porast od 12%, dok je neto konsolidirana dobit, koja iznosi 11,9 milijuna eura, porasla za 10%.
Ukupna ulaganja u dugotrajnu imovinu za razdoblje od siječanja do prosinca 2016. godine iznosila su 11.6 milijuna eura.
Komentari