Alfa Romeo Giulia treće generacije temeljit će se na Dodge Chargeru, sa suvremenim pogonskim opcijama. U osnovi će biti američki ‘muscle car’, ali neće biti Charger s novom oznakom
Izvor: CARSCOOPS
Usprkos svim svojim nedostacima, gotovo svaki Alfa Romeo uspio je uhvatiti čaroliju marke, kako u pogledu stila tako i u pogledu angažmana vozača. Stoga će zamjena za aktualni model Alfa Romeo Giulia opravdati očekivanja. Ali, usuđujemo se reći, za sve ljubitelje nekadašnje čistokrvne šasije talijanske marke, činjenica da će biti izrađena na istoj platformi kao Dodge Charger vjerojatno ne ulijeva povjerenje – barem na prvi pogled.
Međutim, ne bojte se, kaže iz Milana. Temelji, poznati kao velika modularna platforma SLTA koncerna Stellantis, omogućuju veliku fleksibilnost. To znači da međuosni razmak, ukupna duljina, visina i širina automobila koji se temelje na ovoj platformi mogu uvelike varirati, s mogućnošću različitih točaka preuzimanja ovjesa.
Ovo je osobito ključno jer je, s nevjerojatnih 5,25 m, Dodge Charger Daytona EV duži nego BMW X7 SUV. Promjenjivost u dimenzijama platforme ipak ima smisla, budući da je ova arhitektura izvorna BEV (baterijski električni automobil) postavljena da podupire najmanje osam novih vozila raznih marki, uključujući Jeep i Maserati.
Uz iskrene isprike ‘brigadi protiv električnih Alfa’, nova Alfa Romeo Giulia bit će dostupna u baterijskom električnom obliku. No, ako još niste spremni za EV, talijanska limuzina bit će dostupna i u verziji s motorom s izgaranjem – baš kao i Dodge Charger. Još ne znamo koje će motore Giulia dobiti, ali znamo da su hibridi na stolu.
I na kraju, dizajn. Izvršni direktor Alfa Romea Jean Philippe Imparato potvrđuje da to neće biti Charger s novom oznakom. Govoreći za Motor1 Italy, Imparato je bio oduševljen onim što je stilski odjel smislio. “Ono što smo dizajnirali je bomba. Nismo mogli finalizirati stil ovog automobila, a da nismo apsolutno zaljubljeni u njega. A sada jesmo!” rekao je publikaciji. Prema CEO-u, dizajn je već finaliziran, ali morat ćemo pričekati do početka 2026. da ga vidimo.
Prije toga, novi Alfa Romeo Stelvio bit će lansiran 2025. Gledajući nakon 2027., velika platforma SLTA mogla bi proizvesti još veći SUV E-segmenta ili možda borbenu limuzinu BMW serije 5. Jedno je ipak sigurno: Alfa Romeo se za sada drži ponude višestrukih izvora energije za svoju buduću liniju.
I da, bit će potpuno električna verzija. Uz iskrene isprike brigadi protiv EV-a, nova će Giulia biti dostupna u baterijskom električnom obliku. No, ako još niste spremni za EV, talijanska limuzina bit će dostupna i u verziji s motorom s izgaranjem – baš kao i Charger. Još ne znamo koje će motore Giulia dobiti, ali znamo da su hibridi na stolu.
I na kraju, dizajn. Jean Philippe Imparato, izvršni direktor tvrtke Alfa Romeo potvrđuje da to neće biti Charger s novom oznakom. Govoreći za Motor1 Italy, Imparato je bio oduševljen onim što je stilski odjel smislio. “Ono što smo dizajnirali je bomba. Nismo mogli finalizirati stil ovog automobila, a da nismo apsolutno zaljubljeni u njega. A sada jesmo!” rekao je publikaciji. Prema CEO-u, dizajn je već finaliziran, ali morat ćemo pričekati do početka 2026. da ga vidimo.
Prije toga, novi Stelvio bit će lansiran 2025. Gledajući nakon 2027., velika platforma SLTA mogla bi proizvesti još veći SUV E-segmenta ili možda borbenu limuzinu BMW Serije 5. Jedno je ipak sigurno: Alfa Romeo se za sada drži ponude višestrukih izvora energije za svoju buduću liniju.
Alfa Romeo Giulia (1962. – 1978.): kultni talijanski sportski klasik, limuzinski Cuore sportivo
Komentari