Na zagrebačkom Trgu bana Josipa Jelačića u utorak i srijedu se održava akcija Hrvatske gospodarske komore (HGK) “Kupujmo hrvatsko”, na kojoj po promotivnim cijenama svoje proizvode prodaje 300-tinjak hrvatskih proizvođača.
Akciju je na središnjem zagrebačkom trgu otvorio predsjednik HGK Luka Burilović koji je tom prigodom podsjetio da je prije 21 godinu, kada je akcija kretala, bila napadana i govorilo se kako se promoviranjem domaćih proizvoda omalovažavaju i degradiraju inozemni proizvodi.
“Mi smo i tada i danas govorili da promoviramo kvalitetne hrvatske proizvode i time jačamo naše gospodarstvo, naše gospodarstvenike, čuvamo radna mjesta i stvaramo mogućnost za otvaranje novih”, rekao je Burilović.
Smatra i kako je akcija uspjela u tome da probudi svijest građana da kupujući domaće proizvode pomažu hrvatskom gospodarstvu i očuvanju radnih mjesta.
Svi znamo kako je teško biti poduzetnik i plasirati svoje proizvode na izrazito konkurentno, kako domaće tako i inozemno tržište, a svi današnji izlagači u tome su uspjeli i treba im čestitati, rekao je Burilović, pozivajući hrvatske građane da kupuju domaće proizvode.
I zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Olivera Majić je naglasila kako akcija “Kupujmo hrvatsko” iz godine u godinu promiče hrvatsku kvalitetu i izvrsnost, domaće znanje, inovativnost i trud.
Hrvatska i grad Zagreb pozicionirali su se kao značajne turističke destinacije u čiju ukupnu turističku ponudu treba integrirati što je moguće više domaćih proizvoda. Važno je isticati ulogu domaćih proizvoda u stvaranju specifične ponude i slike koju šaljemo u svijet, poručila je Majić.
Inače, akcija “Kupujmo hrvatsko” je počela 1997. i njome se promiču hrvatski kvalitetni proizvodi, osobito nositelji znakova “Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta”.
Cilj akcije je osvijestiti važnost proizvodnje, ali i kupnje domaćih proizvoda kako bi se pridonijelo povećanju konkurentnosti hrvatskog gospodarstva i očuvanju nacionalnog identiteta.
Komentari