Donedavno poznata pod imenom Zig Zag, uspješna hrvatska tvrtka za kratkoročni najam apartmana odlučila se na rebranding. Novo ime poznatog iznajmljivača apartmana je Irundo, a cjelokupnu branding strategiju kreirala je nagrađivana zagrebačka agencija Fabular.
“Rebranding smo temeljili na prednostima klijenta te različitostima u odnosu na druge iznajmljivače. Apartmani su smješteni u samom srcu grada pa su gradske znamenitosti, ali i zanimljivosti poznate samo stanovnicima grada, na dohvat ruke gostima. Baš zbog toga naš brand nosi ime po lastavici (lat.hirundo) ptici selici koja se uvijek vraća kući u svoje gnijezdo, ali se čita i I-run-do, jer uvijek želimo pobuditi avanturistički duh naših gostiju koji žele upoznati svako novo mjesto u koje su stigli. Ključne želje naših gostiju objedinili smo i u novom slogau “Be adventurous. Feel at home”, ispričala je Anja Bauer Minkara, direktorica brand strategije i kreativna direktorica Fabulara.
Dok je za razvoj nove brand strategije, imena, slogana i brand koncepta zaslužna branding agencija Fabular, vizualni identitet osmislio je Manasteriotti DS.
“Vizualni identitet kroz ilustraciju grada prikazuje avanturu istraživanja gradskih ulica. U sredini znaka nalazi se skriveno slovo “i” koje simbolizira ključnu snagu branda – centralnu lokaciju svih apartmana, dok se u aplikacijama koristi okrugli i simetrični znak koji predstavlja pečat kvalitete te dodatno potiče osjećaje sigurnosti i povjerenja”, otkrio je design direktor Igor Manasteriotti.
Irundo Holiday Rental Apartments u ponudi ima preko 200 udobnih i visoko kvalitetnih apartmana u 6 europskih destinacija Zagreb, Dubrovnik, Rovinj, Split, Beč i Beograd. Svi stanovi nalaze se na top lokacijama, u samom centru grada i blizu svih lokalnih znamenitosti. Njihove osnovne vrijednosti su čistoća i profesionalnost, lokacija u centru grada te pružanje autentičnog doživljaja svakom gostu.
Komentari