NE SAMO DA JE MOL PLANIRAO ugasiti proizvodnju u Rafineriji Sisak, nego je željeznički prijevoz nafte prepustio mađarskoj tvrtki Train Hungary koju su strojovođe prijavile zbog opasnosti od izlijetanja vlakova iz tračnica jer ne poštuje tehničke uvjete
Kad je početkom listopada Ina u tajnosti prevezla 600 tona sirove nafte iz skladišta u Graberju Ivaničkom kod Siska do Rafinerij u Rijeci, za prijevoz te nafte bio je zadužen
privatni željeznički operater Train Hungary. Taj prijevoznik, inače rumunjska tvrtka koja je dio Grampet Groupe, a u Hrvatskoj posluje preko svoje mađarske podružnice Train Hungary, i inače za Inu, odnosno mađarski MOL, vrši prijevoz opasnog tereta poput nafte. Kako je nedavno pisao Novi list, posao su dobili na javnom natječaju na kojem su bili povoljniji od HŽ Carga. Grampet Grupa je inače prije tri godine neuspješno pokušala preuzeti HŽ Cargo. Njihovo preuzimanje spriječeno je odlukom Vlade iz siječnja 2014. o prekidu pregovora o prodaji.
Komentari