ADVENT U ZAGREBU Direktorica Turističke zajednice: Gosti su primijetili da su cijene bile više

Autor:

Foto: Sanjin Strukic, Neva Zganec/PIXSELL

Direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba Martina Bienenfeld za N1 je govorila o uspješnim turističkim rezultatima nakon Adventa u Zagrebu te izazovima i budućim planovima za razvoj gradskog turizma.

Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ), tijekom trajanja Adventa i novogodišnjih događanja, Zagreb je zabilježio 157.950 dolazaka i 300.191 noćenje.

Ovaj rezultat predstavlja porast od 10 posto u dolascima i 9 posto u noćenjima u odnosu na isti period prošle godine. Bienenfeld je izrazila zadovoljstvo postignutim brojkama.

MOŽE I KEŠ Na adventskim kućicama u Zagrebu moguće plaćanje gotovinom nakon pobune građana

“Ovo je velik uspjeh. Nekako uvijek mislimo kad imamo ozbiljnu manifestaciju koja ima već jednu tradiciju da smo došli do nekih brojki koje mislimo da ne možemo premašiti. Zapravo smo se iznenadili i rezultat je takav i mi uistinu možemo biti presretni, pogotovo zbog toga što je Hrvatska i u drugim destinacijama počela raditi svoja advenstka događanja”, rekla je gostujući na N1.

‘Cijene na Adventu bile su više nego što smo očekivali, i gosti su to primijetili…’

Ipak, bilo je i kritika na visoke cijene tijekom zagrebačkog Adventa.

“U nekom smislu su cijene bile više nego što smo očekivali da bi trebale biti i naši povratni gosti koji svaki put dolaze iz drugih zemalja u Zagreb na Advent su primijetili da su cijene više nego proteklih godina. Međutim, kad uspoređujemo adventska događanja u drugim europskim gradovima, vidimo da su svuda te cijene jako skočile”, kazala je.

“Mi smo optimisti da bismo mogli ponavljati dobre rezultate”, dodala je.

NAPUHANE CIJENE Podobnik: Tko je siromašniji treba otići na advent u neki drugi grad, nije Zagreb jedini…

‘Održavamo niz različitih aktivnosti kroz cijelu godinu’

Osim toga, Bienenfeld je naglasila važnost Zagreba kao cjelogodišnje destinacije. Prema njezinim riječima, najposjećeniji mjeseci su kolovoz, srpanj i prosinac.

U kontekstu oživljavanja gradskog centra, komentirala je napore na organizaciji događanja tokom cijele godine: “Mi smo počeli organizirati ili podržavati čitav niz različitih aktivnosti kroz cijelu godinu. Pokušavamo u svako godišnje doba, ali možda čak i kroz svaki mjesec, da imamo ozbiljan projekt koji će privlačiti i naše građane,” zaključila je Bienenfeld za N1.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.