U Zagreb je tijekom adventa i novogodišnjih dana došlo 12 posto više turista nego u istom razdoblju 2018., a ostvareno je i 11 posto više noćenja, što su rezultati iznad očekivanja, ocjenjuje Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ).
Ti porasti su rezultat dolaska 161 tisuće turista i njihovih 309 tisuća noćenja, ostvarenih od 29. studenoga do 7. siječnja.
Stranih je turista bilo 107,3 tisuće ili 10 posto više nego 2018., a njihovih 211 tisuća noćenja za 9 posto je više. Najbrojniji su bili turisti iz Bosne i Hercegovine, Italije, Austrije, Slovenije i Njemačke.
Domaćih je turista također bilo više, za 15 posto ili gotovo 54 tisuće, a isti su porast ostvarili i s 98 tisuća noćenja.
“‘Advent u Zagrebu’ je najuspješnija zagrebačka turistička manifestacija i izuzetno sam zadovoljna odličnim rezultatima. Posebno raduje da su pojedina tržišta, poput Njemačke, Austrije, Slovenije i Srbije, na kojima je TZGZ provodio ciljane online i offline marketinške kampanje, ostvarila porast veći od 15 posto”, kaže direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld.
Dodaje da je tijekom Adventa u Zagrebu registrirano 27 posto više noćenja gostiju iz Njemačke i 24 posto više iz Austrije, što ukazuje na uspješnost kampanje i popularnost “Adventa”.
Online kampanje TZGZ je provodio i u Španjolskoj, SAD-u, Italiji, BiH i Mađarskoj te je i od tamo zabilježen porast.
Bienenfeld je zadovoljna i rezultatima za cijelu 2019., koje ocjenjuje dobrima i sukladnim predviđanjima.
Turista je došlo gotovo 1,5 milijuna ili 4 posto više nego u 2018., a noćenja je bilo 5 posto više ili 2,6 milijuna.
“To iznova potvrđuju da je Zagreb postao nezaobilazno turističko odredište te TZGZ očekuje i nastavak takvog pozitivnog trenda u idućim mjesecima”, zaključuje Bienenfeld.
Komentari