Adidas izgubio sud u pokušaju da spriječi modnog dizajnera Brownea da koristi dizajn s četiri pruge

Autor:

Henry&Co, Unsplash

 

Div sportske odjeće tvrdio je da su četiri pruge luksuznog brenda Thom Browne Inc previše slične njegovim trima prugama.

Browne je tvrdio da je mala vjerojatnost da će kupci zamijeniti te dvije marke jer je, između ostalih razloga, njegova imala različit broj pruga.

Adidas je planirao tražiti više od 7,8 milijuna dolara odštete – ali porota u New Yorku stala je na Browneovu stranu.

Browneovi dizajni često sadrže četiri vodoravne, paralelne pruge, koje okružuju krak odjevnog predmeta ili – kao što se često vidi na samom kreatoru – čarapu. Adidasovi dizajni iamju tri pruge.

Browneov pravni tim opisao ga je kao autsajdera koji preuzima veliku korporaciju i tvrdio je da dvije marke služe različitim kupcima.

Sportska odjeća ne dominira u kreacijama Thom Browne Inc., a njihova proizvodnja usmjerena je na bogate kupce – primjerice, par ženskih kompresijskih tajica košta 680 funti, dok polo majica košta 270 funti.

Browneovi odvjetnici također su tvrdili da su pruge uobičajen dizajn.

Od kad je Adidas pokrenuo pravni postupak 2021., bitka između dviju kompanija traje više od 15 godina. Godine 2007. Adidas se žalio da Thom Browne koristi dizajn s tri pruge na jaknama. Browne se složio prestati ga koristiti i dodao četvrtu prugu. Od tada se Thom Browne Inc brzo proširio i sada se prodaje na više od 300 lokacija diljem svijeta, a posljednjih godina stvara sve više sportske odjeće.

Marka ima raznoliku bazu obožavatelja. Dizajnirao je odjeću reperice Cardi B za Met Gala 2019., dok bivši profesionalni nogometaš i menadžer Bournemoutha Scott Parker nosio jedan od njegovih kardigana i blejzer na utakmicama.

Glasnogovornik Adidasa rekao je da je tvrtka razočarana, ali da će “nastaviti budno nadzirati  svoje intelektualno vlasništvo, uključujući podnošenje odgovarajućih žalbi”.

Glasnogovornik Thom Browne Inc rekao je da je tvrtka zadovoljna ishodom. Govoreći za Associated Press, dizajner je rekao kako se nada da će ovaj slučaj inspirirati druge čiji rad osporavaju veće tvrtke. “Bilo je važno boriti se i ispričati svoju priču”, rekao je.

Dokumenti korišteni u slučaju pokazali su da je Adidas pokrenuo više od 90 sudskih bitaka i potpisao više od 200 sporazuma o nagodbi od 2008. vezano uz njegov zaštitni znak.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.