Telekomunikacijska tvrtka A1 Hrvatska u nedjelju navečer je izvijestila da su otklonjene poteškoće u pristupu internetu na mobilnim i fiksnim uslugama koje su njihovi korisnici imali tijekom poslijepodneva, ističući uz isprike korisnicima da su “problemi bili globalne naravi”.
“Nedjelja poslijepodne bila je neugodna za korisnike A1 usluga zbog otežanog pristupa, a povremeno i za neke korisnike nemogućeg pristupa internetu na mobilnim i fiksnim uslugama zbog čega iskreno žalimo. Naši stručnjaci su poduzeli sve kako bi što prije otklonili probleme koji su bili globalne naravi”, poručuju iz A1 Hrvatska.
Objašnjavaju pritom da usluge pristupa internetu pruža nekoliko globalnih ‘providera’, od kojih je “jedan od njih danas imao značajnih poteškoća zbog čega su mnogi svjetski web servisi bili nedostupni, a istovremeno milijuni korisnika bez pristupa internetu”.
Ne otkrivajući koji je to “jedan globalni provider”, iz A1 Hrvatska iznose da su poteškoće u A1 mrežama zamijećene u nedjelju malo iza 12 sati, da bi se potom, kako kažu, aktivacijom pričuvnih konekcija i stabilizacijom pružanja fiksnog i mobilnog pristupa internetu u 17,13 sati omogućilo pružanje usluge svim korisnicima.
“Za vrijeme trajanja poteškoća niti u jednom trenutku nije bilo prekida ostalih telekomunikacijskih usluga”, kažu iz A1.
Komentari