Veliki proizvođač rajčica u Hrvatskoj, Zarja grupa d.o.o., pokrenula je rebranding za svoju “posebnu sortu”.
Nagrađivana agencija Fabular osmislila je brand Rajska u skladu s idiličnim uvjetima uzgoja rajčica, pri kojem se za oprašivanje koristi desetak tisuća bumbara kako bi žuti cvijet postao crveno povrće koje nas ispunjava srećom i zdravljem.
Od 2000. godine tvrtka proizvodi cherry, shake i cocktail sorte rajčica u Kerestincu pokraj Svete Nedelje u najmodernije opremljenim staklenicima te kontroliranim uvjetima, bez pesticida i herbicida.
Rajčice Rajska uzgajaju se potpuno prirodnim procesom uz pomoć marljivih ljudi, sunca i bumbara. Značenje imena proizašlo je od njemačke riječi “Paradiesapfel” što u prijevodu znači “rajska jabuka” dok iz grčkog jezika potječe riječ “parádeisos” što doslovno označava zatvoreni vrt ili raj i upućuje na naš poseban način uzgoja u sigurnom okruženju.
Zarja godišnje proizvodi tri milijuna komada pakirane rajčice koja se prodaje u Hrvatskoj i Sloveniji. U tijeku su pregovori za širenje tržišta, budući da je tvrtka sredstvima fondova Europske unije od 2019. godine proširila kapacitet površine. Tvrtka posjeduje certifikat GLOBAL G.A.P., prošle godine kvaliteta je potvrđena uvrštavanjem u izbor osam najukusnijih domaćih brandova hrane koji su masovno dostupni.
“Naše rajčice devet mjeseci godišnje imaju miris ljeta i okus raja pa sad imaju i odgovarajuće ime. Rajska rajčica primjer je kako možemo koristiti potencijale čiste prirode u korist kupaca iz Hrvatske i regije“, izjavio je Zvonimir Belić, direktor tvrtke.
Komentari