Na vrlo posjćenoj panel diskusiji ‘Nova Allianz osiguranja, Zaštita koju će klijenti razumjeti’ predstavljena je nova ponudu osiguranja automobila i imovine kojima se uvode nove industrijski trendovi i standardi na hrvatsko tržište.
Allianz osiguranje je svoju ponudu pojednostavilo, učinilo razumljivijim i pristupačnijim potrošačima. Osiguranja automobila Moj auto i imovine Moj dom prezentirana su jednostavno s vrlo transparentno označenim razlikama između pojedinih paketa, kako bi klijenti lakše odabrali osigurateljna pokrića prema svojim potrebama. Istodobno su i prateći uvjeti osiguranja skraćeni i pojednostavljeni te su pisani jednostavnijim jezikom uz korištenje grafičkih prikaza.
Tvrtka se odlučila na ovakav iskorak i približavanje potrošačima potaknuta rezultatima sveobuhvatnog istraživanja provedenog na pet tisuća ispitanika u regiji, koje je potvrdilo da su klijentima proizvodi osiguranja, kao i prateći uvjeti osiguranja, u pravilu komplicirani i teško razumljivi. Njih 38% priznalo je da uopće nisu pročitali uvjete osiguranja koji su sastavni dio kupljene police osiguranja, jer su im u najvećem broju slučajeva predugački (72%) ili teški za razumjeti (30%).
“Da bi naši građani počeli više ulagati u osiguranja i u sigurnost vlastite imovine, ali i njih samih te njihovih obitelji, nužno je sustavno raditi na poboljšanju financijske pismenosti naših građana. To je pokazala i anketa koju smo proveli. Uz istovremena nastojanja da se financijska pismenost građana poboljša, a koja moraju podržavati i industrija i regulator, ali i naš obrazovni sustav, u Allianzu smatramo da i mi sami moramo uložiti dodatni napor u približavanje i prilagođavanje osiguravajućih proizvoda potrošačima kako bi oni mogli lakše donositi pouzdane i na informacijama utemeljene odluke o vlastitim ulaganjima u sigurnost“, izjavio je na predstavljaju novog koncepta proizvoda i pristupa klijentima Slaven Dobrić, član Uprave Allianza Zagreb.
Komentari