Carwiz rent a car je uspješnom finalizacijom plasmana vlastitog franšiznog poslovanja na globalno tržište postao jedna od rijetkih tvrtki iz Hrvatske kojima je to pošlo za rukom.
Do danas su potpisani ugovori s pet međunarodnih tržišta, sa tri su u završnoj fazi i biti će gotovi u prvom kvartalu ove godine, dok u narednih godinu dana slijedi franšizno pozicioniranje Carwiza-a na dodatnih desetak. Ovime je zaokružena prva faza projekta kojom je Carwiz izašao na pet međunarodnih tržišta Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra i Srbije.
Prilikom pokretanja poslovanja temeljenog na dugogodišnjem iskustvu rada u rent a car branši, Krešimir Dobrilović je poučen pozitivnim reakcijama tržišta stvorio ideju o pokretanju Carwiza. Okupljen je tim stručnjaka koji su postavili temelje tvrtke koja je danas jedan od ključnih faktora domaće industrije najma automobila i od nedavno međunarodni igrač s naglašenom tendencijom rasta na globalnoj razini.
“Ekipiranjem i izradom svih modela plasmana krenuli smo u osvajanje globalnog tržišta. Lagao bih kad bi rekao da je bilo jednostavno. Ipak, uspjeli smo. U tako kratkom vremenu uspješno smo ostvarili suradnju s pet franšiznih partnera, dok smo u završnoj fazi pregovora s još tri, te u pregovorima sa njih još desetak. I na tome ne mislimo stati. Ovime smo dokazali da i domaće tvrtke imaju mogućnost postati bitan faktor na globalnom tržištu. Informacije koje dobivamo od franšiznih partnera pokazuju kako će naš proizvod biti i te kako konkurentan na globalnoj sceni. U kontekstu plasmana mogu reći da iza svega stoji jako puno truda, vizije i želje koju smo znali kvalitetno predočiti našim partnerima”, naglašeno je na medijskoj konferenciji.
Tijekom konferencije u ime franšizera govorili su Stavros Perakakis (GELASAKIS Group, Grčka) i Girts Fedorovs (Mora Trans) iz Latvije. Ističu kako ih je kod Carwiza privukao “out of box“ brand koncept koji uz ostale poslovne modele Carwiz čini tvrtkom kakve je teško naći na tržištu.
Cjelokupni tim Carwiza koji danas broji više od 60 zaposlenika. Tvrtka posluje putem online kanala prodaje te putem 13 poslovnica u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima u Hrvatskoj. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima.
Komentari