Bolidom Thunderbolt, koji su pokretala dva prednabijena avionska motora Rolls-Royce 36.7 V12, ukupne snage 4766 KS, na američkom slanom jezeru Boneville, postigao 501,2 km/h, a u kolovozu 1938. čak 575,3 km/h
Na slici, s lijeva, George Eyston i James Palmes s izgorjelim M.G. Midget, kojeg je na stazi Brooklands Eyston vozio 1931.
Kapetan George Edward Thomas Eyston (1897. – 1979.) bio je jedan od uspješnijih britanskih vozača utrka 1920-ih i 1930-ih, no poput još nekolicine znamenitih sunarodnjaka, fokusirao se na potpuno drukčiji cilj, obaranje svjetskog brzinskog rekorda na zemlji.
Prvim specijalnim modelom Speed of the Wind koncentrirao se na rekorde u 24-satnoj i 48-satnoj vožnji, a 19. studenoga 1937., na slanom jezeru Bonneville, napao glavni cilj.
Novim je vozilom Thunderbolt postavio apsolutni brzinski rekord, vozeći 501,2 km/h. Sljedeće je godine u borbi s Johnom Cobbom još dvaput obarao rekord, ostavivši ga na 575,3 km/h.
George Eyston Usto se bavio i inovatorskim radom, pogotovo na području mehaničkih kompresora i mjenjača.
Komentari