Autor:

Voyah Free, vrhunskom izvedbom, statusnim dizajnom i cijenom od 75.000 eura ulazi u ring njemačkih aduta Mercedes-Benz EQS SUV, BMW iX i Audi Q8 e-tron

Kinezi su mudro izabrali brend za svjetsko tržište, jer Voyah Free zvuči kao Chrysler Voyager, izgledom podsjeća na Maserati Levante. Vrhunska električna vozila suočavaju se s konkurencijom iz Kine. iza Voyaha stoji Dongfeng – osnovan 1969. i drugi najstariji kineski proizvođač automobila, nakon FAW-a.

Kinezi su pripremili iznenađujuće konvencionalno, statusno dizajniran SUV dugačak 4,91 m, koji je bliži Maserati Levanteu nego brojnim NASA-inim lunarnim modulima koji nam inače dolaze iz Kine.

Dizajniran u potpunosti za višu klasu, privlači luksuzne kupce specifične za marku s obiljem boja i kože te otmjenim ambijentom koji se čini gotovo tradicionalnijim od onog njemačkih vrhunskih električnih modela

Voyah Free se pokreće s dva elektromotora (za prednje i stražnje kotače) koja zajedno davaju 360 kW (489 KS) i rade s do 720 Nm.

Udobnosti stabilnost vožnje 2,3 tone teškog SUV-a potpomognuta je zračnim ovjesom, a performanse su za pet – ubrzanje do stotke iznosi 4,4 s, a najveća brzina je 200 km/h.

Napaja se iz baterija kapaciteta 106 kWh, a doseg iznosi 500 km. Izvedba i oprema su premium pa uz cijenu od 75.000 eura Voyah Free ulazi u tržišni ring u kojem su Audi Q8 e-tron, BMW iX i Mercedes-Benz EQS SUV.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.