Šef tvrtke Lamborghini tvrdi da bi motor s unutarnjim izgaranjem mogao preživjeti ako se proizvodnja e-goriva poveća
Lamborghini je poduzeo prvi sramežljivi pokušaj elektrifikacije 2014. s hibridnim konceptom Asterion, ali tek početkom ove godine stigao je njegov prvi serijski PHEV. Nakon Revuelta s V12 pogonom sljedeće će godine uslijediti zamjena za Huracan i ažurirani Urus – oba s motorom s unutarnjim izgaranjem i priključkom za punjenje. Čisto električni Lanzador izaći će 2028., a druga generacija Urusa trebala bi se pojaviti godinu dana kasnije isključivo kao električni model.
Što se tiče toga što će se dogoditi s parom superautomobila, Lamborghini tek treba odlučiti hoće li njihovi motori s unutarnjim izgaranjem preživjeti do 2030-ih. U razgovoru s Autocarom, predsjednik i izvršni direktor Stephan Winkelmann rekao je da talijanska marka može pričekati još nekoliko godina da vidi mogu li sintetička goriva spasiti standardne pogonske izvedbe ili ne. Međutim, postoji velika neizvjesnost budući da nije jasno hoće li regulatori prihvatiti e-goriva na globalnoj razini i može li se proizvodnja povećati kako bi se zadovoljila potražnja.
Komentari