100% TVOJ DOŽIVLAJ. 100% JUICY Stopostotni doživljaj početka nove kampanje

Autor:

Screenshot

Juicy 100% iskoristio je toplu ljetnu večer kako bi u popularnom zagrebačkom Mojo baru predstavio novu kampanju ‘100% tvoj doživljaj. 100% Juicy’.

U sto posto opuštenoj i zabavnoj atmosferi sve je bilo u znaku Juicy 100% sokova u novim bočicama osvježenog dizajna, a velik broj okupljenih osoba iz javnog života poput voditeljica Ive Šulentić i Marijane Batinić, pjevača Luke Nižetića, fotografkinje Mare Milin i ostalih imali su priliku uživo doživjeti različita iskustva što je i temelj nove kampanje.

Na samom događanju nalazile su se četiri kreativne stanice na kojima je svatko od gostiju mogao doživjeti posebno iskustvo, a ukusni zalogaji chefa Marija Čepeka, kao i šareni kokteli majstora Marina Nekića bili su inspirirani upravo zvijezdama večeri – Juicy 100% sokovima.

Posebnu pažnju privlačio je i čokolatijer Dubravko Vitlov koji je pred svima izrađivao čokoladne praline koje su oduševile sve goste, a svi oni mogli su napraviti i savršen selfie s nekom od poznatih osoba ispred objektiva fotografkinje Mare Milin.

Nova kampanja temelji se na nagradnoj igri ‘100% tvoj doživljaj. 100% Juicy’ u kojoj će Juicy 100% svim sudionicima omogućiti da dožive nešto što vole, ali na ‘entu’ potenciju, dakle 100 posto.

Svi natjecatelji mogu osvojiti jedinstvene nagrade poput privatnog romantičnog koncerta Luke Nižetića, večere za dvoje koju će u njihovom domu spremati poznati chef Marijo Čepek, veselog druženja za društvo uz koktele koje će pripremati Marin Nekić ili posebno dizajniranu haljinu by Lokomotiva (modni dvojac Lana Puljić i Luka Grubišić).

Nagradna igra traje od 15. do 29. rujna, a kako bi sudjelovali u njoj svi sudionici trebaju se registrirati e-mail adresom na www.stopostotvoja.com, ispuniti kratak zabavni kviz, saznati jesu li i sami 100 % osoba te odabrati koji doživljaj bi željeli osvojiti, tj. doživjeti. Svi natjecatelji mogu sudjelovati neograničen broj puta, a svi koji se prijave i ispune upitnik ulaze u bubanj iz kojeg se izvlači dobitnik za svaku pojedinu nagradu.

“Novi koncept ‘100% tvoja’ kojeg smo večeras predstavili posebno naglašava priču svakog pojedinog okusa i najviše kvalitete Juicy 100% sokova, a čišći i jednostavniji dizajn nove bočice bolje naglašava njezin sadržaj i 100-tni voćni okus koji se unutra nalazi. Upravo iz tog razloga, kako bismo našim potrošačima približili navedeni koncept, pokrenuli smo kampanju ‘100% tvoj doživljaj. 100% Juicy’ koji se temelji na istoimenoj nagradnoj igri kojom će Juicy svojim vjernim potrošačima ispuniti želje kojima će oni biti bogatiji za jedno potpuno, 100 postotno iskustvo”, istaknuo je Nenad Gorjanović, direktor marketinga tvrtke Stanić Beverages.

Juicy 100% sokovi spadaju u sam vrh Juicyjeve ponude i odlikuju se najkvalitetnijim prirodnim sastojcima, visokim postotkom voća uz dodatak vitamina, bez dodanog šećera i aditiva što potrošačima jamči pravi 100-postotni voćni okus, a dostupni su u tri prirodna okusa, 100% naranča, 100% jabuka i 100% ananas.

Više informacija o Juicy sokovima možete saznati na internetskoj stranici www.juicy.hr, Juicy FB stranici, Juicy Instagram profilu te Juicy You Tube kanalu.

_f8b3226

Marijana Batinić, Luka Nižetić i Iva Šulentić

Modni dvojac ‘iza’ branda by Lokomotiva – Lana Puljić i Luka Grubišić

Chef Marijo Čepek je spremio ukusne zalogaje

Chef Marijo Čepek je spremio ukusne zalogaje

Posebnu pažnju privlačio je i čokolatijer Dubravko Vitlov koji je pred svima izrađivao čokoladne praline

Posebnu pažnju privlačio je i čokolatijer Dubravko Vitlov koji je pred svima izrađivao čokoladne praline

_f8b3437

Svi natjecatelji mogu osvojiti jedinstvene nagrade poput privatnog romantičnog koncerta Luke Nižetića

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)